Άρθρα για games και animes.

Κυριακή 17 Απριλίου 2016

ΤΑ GROUP ΤΟΥ FB ΛΕΝΕ: "ΖΩΝΤΑΣ ΣΤΟ FINAL FANTASY"

Γεια σας και καλώς ορίσατε σε ένα ακόμα, "Τα group του FB λένε", όπου θα αναρτώ κάποιες από τις απαντήσεις που πήρα σε ερώτηση που έκανα σε κάποιο (ή κάποια) group στο Facebook. H ερώτηση μου αυτήν την φορά ήταν: "Αν είχατε την δυνατότητα να πάτε και να ζήσετε σε έναν κόσμο Final Fantasy, από ποιο Final Fantasy θα επιλέγατε αυτόν τον κόσμο, τι θα θέλατε να είστε στον κόσμο αυτό και γιατί?"





Οι Final Fantasιώσεις σας (sorry) ήταν αρκετές. Πάμε να δούμε μερικές από αυτές.
Εγώ σίγουρα θα τσακωνόμουν με τον Balthier για το ποιος θα πιλοτάρει  το Strahl πάντως.

Το οποίο συνεπάγεται με φήμη και λεφτά, δεν είναι κακό, δεν είναι κακό.

Σου ξέφυγαν τα, 3-4-5-7-8-9-11-12-14 και 15. :p 

Χμμμ.. Αν εξαιρέσεις ότι γινόταν ένας παγκόσμιος πόλεμος κατά την διάρκεια του παιχνιδιού καλός ήταν. 

Αυτό θα πει έρωτας.. "θέλω να ζήσω σε αυτόν τον κόσμο γιατί σε αυτόν τον κόσμο ζεις και εσύ Lightning"

Όντως ωραία η Lightning αλλά θα πρέπει να πλακωθείς στο ξύλο με τον από πάνω. Αχ ρε Lightning παλικάρια σφάζονται για χάρη σου!


Εδώ από την άλλη βλέπουμε την αντίστοιχη μορφή μίσους, όπου κάποιος θέλει να αποφύγει έναν ολόκληρο κόσμο εξαιτίας του Bartz.



Ορίστε και ένας λογικός και ρεαλιστικός άνθρωπος. Δεν έχεις άδικο φίλε μου, αλλά μιλάς για κόσμους όπου θα μπορούσες να πετάξεις σε αερόπλοια και να ήσουν mage ή summoner. Είναι "worth it" όπως και να το κάνεις.

Και βέβαια εξυπακούεται φίλε μου. Και ποιος δεν θέλει να ζήσει σε έναν κόσμο όπου μια γιγάντια ιπτάμενη φάλαινα σπέρνει την καταστροφή αριστερά και δεξιά.

Εγώ πάλι θα ήθελα να συναντούσα την Tifa.  ( ͡° ͜ʖ ͡° )

Why not? Περί ορέξεως...

Moogles FTW!!! Ειδικά αυτά του Ivalice. 



Μου αρέσει που έχεις ΚΑΙ back up plan.

Και κάπου εδώ πρέπει να πεταχτεί ο Kefka και να πει: "Destruction.. Destruction is what make life worth living! Destroy! Destroy! Destroy! Let's destroy everything!"

Και να παίρνεις διαταγές από τον Steiner? Οk, όντως θα είχε πλάκα.. 

Φαίνεται είναι αρκετοί αυτοί που έχουν βαρεθεί τόσο πολύ την πραγματικότητα που θα πήγαιναν άνετα να ζήσουν σε έναν επικίνδυνο Final Fantasy κόσμο. Και δεν τους κατηγορώ, μισό παιδιά έρχομαι και εγώ..!! 


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου